Koktajl to świetny pomysł na drugie śniadanie lub podwieczorek. Idealnie nada się jako szybka przekąska, gdy naprawdę nie mamy czasu na przygotowanie posiłku. Wystarczy 5 min i jest gotowy!
Głównym składnikiem koktajlu jest awokado. Produkt, z którym często mamy problem, właśnie ze względu na jego obróbkę. Dla wielu z nas jest mdłe w smaku, trudne do przyprawienia i przygotowania. Dlatego po prostu rezygnujemy z jego zakupu. Jednak warto wprowadzić do codziennej diety ten cudowny produkt! Awokado ma wyjątkowe właściwości. Zawiera jednonienasycone kwasy tłuszczowe omega-9 oraz wielonienasycone kwasy tłuszczowe omega-3 i omega-6. Dzięki temu przyczynia się do prewencji chorób serca tj. miażdżyca, choroba niedokrwienna serca, a także zawał serca.

Składniki:

  • banan 120 g (1 szt.)
  • kiwi 75 g (1 szt.)
  • awokado 70 g (0,5 szt.)
  • woda 150 ml

Wartość kaloryczna i makroskładniki:

  • Energia: 280 kcal
  • Białko: 3,3 g
  • Tłuszcz: 11,4 g
  • Węglowodany: 37,9 g