Zdrowy i szybki deser na diecie

Dieta, dzięki której mamy schudnąć, powinna być smaczna i syta. Nie trzeba tworzyć wyszukanych dań, aby zrobić coś naprawdę dobrego, a do tego bardzo szybkiego w przygotowaniu.

Serek wiejski zawiera 11 g białka w 100 g produktu. Wysoka zawartość tego makroskładnika w daniu da nam uczucie sytości na dłużej, co wiąże się z mniejszą ochotą na podjadanie. Dlatego osoby, które nie potrafią żyć bez słodkiego deseru i ciągle szukają słodyczy, powinny spróbować deseru na bazie serka wiejskiego. 

Serek wiejski można również przygotować w wersji z warzywami. Wtedy mamy mniejsze prawdopodobieństwo, że wieczorem po kolacji najdzie nas ochota na podjadanie. 

 

 Składniki:

  • serek wiejski 200 g (1 opakowanie)
  • migdały 10 g
  • kiwi 75 g (1 szt.)
  • gruszka 130 g (1 szt.)

Sposób przygotowania:

  • Serek wiejski zmiksuj na gładką i puszystą masę.
  • Owoce umyj, obierz ze skórki i zmiksuj razem, aby powstał mus owocowy.
  • Do pucharka/miski nałóż po kolei: zmiksowany serek, migdały i mus owocowy.

Wartość kaloryczna i makroskładniki w 1 porcji:

Energia: 376,8 kcal
Białko: 25,7 g
Tłuszcz: 14,4 g
Węglowodany: 29,6 g

Jeśli kaloryczność deseru przekracza Wasze zapotrzebowanie np. na podwieczorek, zawsze można przygotować go z połowy składników 🙂 

Smacznego!